UWF

E-fed

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-04-13 15:36:51

Danny Kosbrow

Zbanowany

Zarejestrowany: 2011-04-13
Posty: 12
Punktów :   

Ogólne zasady

§1 - Forum!
Spoiler:


a) Forum dotyczy wrestlingu, miło widziane będą informacje o tym "show" a nie np. na temat B.Spears.
b) Na forum zabrania się umieszczania treści mających charakter obraźliwy, poruszający czyjeś wyznanie, pornograficzny, rasistowski, nazistowski.
c) Zabrania się zakładania kilku(nastu) wątków dotyczących jednego tematu.
d) Jeżeli ktoś prosi o pomoc, nie odpisujemy mu np. "Google nie gryzą", pomagamy albo nie piszemy nic!
e) Jeżeli wątek zawiera tematykę niezgodną z pkt. §1, podpkt. ".b", moderator/administrator ma obowiązek niezwłocznie usunąć temat bez obowiązku powiadomienia o tym założyciela.
f) Treść regulaminu może ulec zmianie za sprawą Administratora, bez powiadamiania o tym użytkowników lecz takowa informacja znajdzie się zapewne na forum.
g) "Na forum zabrania się spamowania oraz floodowania**. Każde pojedyńcze słowo, emotikona bądź post zawierający mniejszą ilość słów/wyrazów uważany będzie za SPAM"
h) FORUM ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO KOPIOWANIA TREŚCI, WSZYSTKO CO ZNAJDUJE SIĘ NA TYM FORUM JEST WŁASNOŚCIĄ ADMINISTRACJI PODLEGA OCHRONIE! ADMINISTRACJA NIE ODPOWIADA ZA TREŚCI WIADOMOŚCI WYSŁANYCH PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW!
§2 - Użytkownicy/Moderatorzy/Administratorzy!
Spoiler:


a) Forum podlega władzy Administratora/ów, podważanie jego zdania bądź decyzji będzie karane banem.
b) Forum nie powinno odpychać nowych użytkowników swoją atmosferą, dlatego użytkownicy proszeni są o zachowanie spokoju we wszelkich dyskusjach, w razie kłótni - pozostaje PW oraz GG. Każdy użytkownik ma obowiązek służyć pomocą nowym użytkownikom. Ponadto każdy użytkownik ma obowiązek pilnowania wspólnej dobrej atmosfery. Jeśli zauważy łamanie regulaminu ma niezwłocznie o tym powiadomić admina lub w przypadku jego nieobecności samemu w miarę możliwości zająć się rozwiązaniem problemu.
c) Admin też jest człowiekiem - ma prawo do błędów. Jest jednak osobą zajmującą się całym forum, więc wszystkie sprawy dotyczące organizacji na forum etc. należy kierować do Admina.
d) Forum należy traktować jako zabawę a nie miejsce do kłótni bądź rozwiązywania sporów. Dlatego też należy ograniczać wszelkie przekleństwa i treści nieodpowiednie.
e) Możliwe jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum jednak należy powiadomić o tym administrację forum.
f) Użytkownicy są zobowiązani do znajomości regulaminu i przestrzegania go!
§3 - Warny, Bany, Decyzje!
Spoiler:


a) Moderator dając warna (czyt. ostrzeżenie) jest zobowiązany do uzasadnienia swojej decyzji ukaranemu użytkownikowi edytując jego post bądź informując go za pomocą PW, czyli prywatnej wiadomości.
b) Jak wspomniano wcześniej, podważanie decyzji Administratora jest surowo zabronione. To samo tyczy się Moderatorów, jeżeli moderator uznał, że dana osoba powinna zostać, że tak powiem...opieprzona, to nie podlega to żadnej dyskusji.
c) Jeżeli moderator "nagrodził" kogoś warnem nie uzasadniając tego, jest to prawdopodobnie fake. Co należy administracji zgłosić.
d) Jeżeli jesteś świadkiem łamania regulaminu, powinieneś poinformować o tym kogoś kto zarządza na forum.
e) Trzy Warny równe są tygodniowemu banowi konta. W przypadku otrzymania bana zakładanie nowego konta jest niemile widziane.
*SPAM - Krótkie wypowiedzi, niewnoszące nic do tematu - tzw. nabijanie postów.
**FLOOD - Seria łamliwych wypowiedzi, np. zdanie podzielone na wyrazy w czym każdy oddzielny wyraz jest oddzielną wiadomością. 



Z NWF .

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mistrzowie-skilla.pun.pl www.figurki-lotr.pun.pl www.husariapw.pun.pl www.granaruto.pun.pl www.sek510i.pun.pl